ponedjeljak, 08.05.2006.

Opet taj Perica...

Kaže Perica mami: - Ej mama, kupio sam super tenisice. Do jaja su!
Na to će ona: - Auuuu, pa što bas toliko duboke?

Mali Perica je dobio jedinicu iz seksualnog odgoja.
Jako je ljut i odluči se osvetiti učiteljici.
Zato poslije škole pozove Pericu da se sakriju iza grma i dočekaju je:
- Kad dođe učiteljica ti joj digni suknju, a ja cu je udariti u jaja.

Učiteljica: Djeco, znate li neke životinje iz drevnih vremena?
Mali Perica kaže: Mamuti!
Učiteljica: Dobro, zna li još netko?
Javi se Perica: Sestru ti.

Došao mali Perica kod mame i place - Maaamaaa meni se piiiškiii !!!
- Ne plaći sine, sad će te mama odvesti da piškiš.
- Neću da me ti vodiš!
- Dobro, onda će tata.
- Neću, hoću da me vodi baka!
- A zašto baš baka?
- Njoj se tresu ruke.

Dolazi Perica kod bake i pita:
- Baba, daj mi sisu da se igram.
Baba: - Evo ti sinko, ali nemoj ići daleko.

Došao Perica u apoteku i povikao, onako s vrata:
- Imate li prezervativa?
- Ne viči, mali! Stani u red i sačekaj! - reče apotekarica.
Dođe Perica na red, a apotekarica kaže:
- Mali, to nije lijepo tako glasno govoriti, a uostalom to i nije za djecu. Koja ti veličina treba?
- Znate što: nas su u školi učili da govorimo glasno i jasno, drugo, znam da nije za djecu
nego protiv djece, a treće, mami trebaju sve veličine jer ide na more.

mouthwash

| 17:31 | Komentari (0) | Isprintaj | #