četvrtak, 11.05.2006.

Ljubavne SMS poruke ...

BIT LJUBAVI NIJE PRONAĆI SAVRŠENU OSOBU VEĆ VOLJETI JEDNOSTAVNU OSOBU SAVRSENO!!! PRAVA LJUBAV NEMA SRETAN ZAVRSETAK, ONA JEDNOSTAVNO NIKAD NE PRESTAJE!!!

Nikad ne gledaj ljepotu koja bi te zavela, vec dusu koja bi te voljela! Jer ljubav je kratka, a mladost jos kraca, ono sto je bilo vise se ne vraća!!!

AKO NEKOG VOLIS NE CEKAJ SUTRA DA MU/JOJ TO KAZES JER SUTRASNJEG DANA MOZDA NECE NI BITI!!!

tesko je kad si dusa neshvacena, kad volis a ljubav nije uzvracena, kad od snova ostane samo zgariste onome tko ti znaci sve a ti njemu nista!!!!

Kada otvoriš oči još prepune snova i osjetiš toplinu ispod pokrivača to jedna te duša plamenom grije i daje ti sebe u snovima strasnim.

Ja nisam cvijet po kojem se gazi, niti sam svjetlo koje se gasi, ja nisam rob koji te slusa, ja sam jedna zaljubljena dusa.

Ja nisam zena bez ponosa, pa da kleknem i da molim, na koljena svoja necu pasti iako te ludo volim!

Ja znam da nemam vise prava na tebe, al ipak ne mozes mi uzeti snove. U snovima te imam samo za sebe i ne dajem te nikome!

Je li grijeh sto te zelim svaki tren, i sto mi je pogled zaljubljen. Ako je grijeh to, Bog nek oprosti srcu koje je cijelog zivota cekalo nekoga kao sto si ti.

Jebes mi mater ako te ne volim!

Jedan savjet - CUVAJ SE, jedna molba - NE MIJENJAJ SE, jedna zelja - NE ZABORAVI ME, jedna laz - NE VOLIM TE, i jedna istina - STRASNO MI NEDOSTAJES!

Jedino ti znas sto mi treba, tvoj topli osmjeh i ljubavi do neba. Jedino ti mozes to da mi das, ZATO TE I VOLIM, SAMO DA ZNAS.

Jednom se radja, jednom se dise, jednom se voli i nikad vise.

Jos uvijek zelim iskrenu plavu dubinu tvojih ociju, zelim da moja ruka dodirne tvoju, toplinu tvojih usana na usnama zelim, zelim da me ljubis i volis do kraja.

Kad bih kralj svijeta bio, on se ne bi Zemljom zvao, tvoje ime bih mu dao. Kad bih svemirom carevao, svaku zvijezdu, sve bih TEBI darovao.

cerek

| 12:26 | Komentari (0) | Isprintaj | #