petak, 12.05.2006.

Komentar MJESECA!

Eto, dobio sam jednu malu notu na ovaj blogić... naime, svima koji obožavaju nagradne igre, ima ponešto što bi želio da znate! Naime, odlučio sam pokrenuti jednu nagradnu igru, "komentar mjeseca". Na vama je da odlučite koji bi to komentari bili, a ja sam trenutno odabrao jednog meni daleko najjačeg za ovaj mjesec. Nagrada? Ah, to je vjerovatno pitanje koje se svi odmah upitaju.. biti će nagrada, a to ovisi. Npr. gajba pive... kila jabuka... dvd film po izboru... cd po izboru, ma bilo što...
O nagradi odlučujete vi, a o mojoj mogućnosti da je ispunim ovisi ostalo...

Dakle, eto navedenog komentara na ovaj post

Komentar od meni dragog "Rock 'n' roll je život moj" :

Preslušaj nekoliko puta od ITD-Benda pjesmu "Osvajam Beograd" i put pod noge.....


thumbup

| 17:17 | Komentari (12) | Isprintaj | #