ponedjeljak, 15.05.2006.

Ljubavne SMS poruke ...

Krenut cu sutra putem nekim, lutat cu dugo svijetom dalekim. Trazit cu novu srecu za sebe, al' znam da nemam srece bez TEBE !!!

Kroz vatru i vodu, kroz zime i ljeta, ici cu sa tobom sve do kraja svijeta!

Lijepo je znati da postojis u mom zivotu. Nije bitno ni koliko, ni otkad, a ni zasto. Lijepo je otvoriti oci i jednostavno znati da si blizu.

Ljubav je kada srce prestane kucati i pocne drhtati, a to moje cini kad si ti u blizini!!!!!!!!

Ljubav je kao dupin sto se obasjan mjesecinom kupa u toplini tvojih ociju. Zato ih nikada nemoj sklopiti, jer kazu da dupini umiru u tami.

Ljubav je mala ptica i zivotna varalica, put mladosti, dah radosti, cvjetic ludi, sreca ljudi, nesto lijepo a sasvim slijepo!!!

Ljubavi moja volim te najvise na svijetu i saljem ti srce u paketu.

Ljubavi, jako mi trebas, jer osjecam neki bol u dusi, a taj bol mozes samo ti izlijeciti svojim osmjehom, dodirima, poljupcima koje mi ne mozes sada dati.

Ljubila bih tvoje oci, provodila s tobom noci, samo s tobom ja postojim.

Ljubim drugu, jer tebe ne mogu, srce mi place, volim te sve jace.

cerek

| 11:19 | Komentari (0) | Isprintaj | #