utorak, 16.05.2006.

Pjesme dana (16.05.2006.)

Bezimena...

Kod tebe karte su sve
i lako ti je da ostaviš me.
Ti neznaš kako mi je
briga te kud ću i gdje
kada me ne trebaš i nevoliš me...

Jer u mom srcu si
upisan ti
slovima od zlata
rukom ljubavi...

Tamo gdje su bili
nekad tvoji poljupci
sada teku gorki otrovi...

Što sam ti skrivila
pitam se ja
tko će odgovor da mi da
u ovoj noći bez sna...

-nadica-


BISER U KAMEN

Možda jednom pronađeš i ti
u grudima srce koje može da kuca
koje umije da voli,
pa pokloniš ljubav nekom drugome,
bar malo sreće
koje ni komadić nisi znala meni dati...
Meni će i to utjeha biti
da i ti možeš zavoljeti
da jednom ćeš i sama sebi priznati....
Da si pogrješila, da si biser jedan imala
a u običan kamen ga pretvorila...

-Josip-

| 12:06 | Komentari (0) | Isprintaj | #