utorak, 16.05.2006.

Ljubavne SMS poruke ...

Meni nisu potrebni ljudi, meni nisu potrebni sni, meni je potrebna ljubav, meni si potrebna ti.

Mislim na tebe svaku vecer, a suza za suzom niz lice mi tece.

Mislim na tebe, zelim samo tebe, hocu samo tebe, ne mogu bez tebe, venem bez tebe, gladujem bez tebe, volim samo tebe! Sto tu ja mogu?! Ne moze mi nitko nista!

Mjesec je pao, ja sam zaspao, ali tvoj zagrljaj nisam osjetio! U tudjini dusa mi sada zebe, jer ce jutro svanuti bez tebe!!!

Moj zivot zelim dijeliti sa tobom. Moje srce zelim ti pokloniti. Trebam te! Ne mogu vise zivjeti bez tebe. A za to postoji samo jedan razlog: VOLIM TE!

Moje srce je kraljevstvo, ne poznajes njegove granice, a ipak si njegov kralj!

Moje te oci traze, moje te ruke mole, moje ti usne sapcu da te jako vole...

Moju ljubav prema tebi, ni najljepsa pjesma opisala ne bi, sto te volim nisam kriv, voljet cu te dok sam ziv.

Moram biti pametna, kazem sama sebi, ali da sam pametna, voljela te ne bih!

Mozes proci sirom svijeta gdje god toplo sunce sja, ali te nitko voljeti nece koliko te volim ja !!!!!!!!!!!!!

| 12:08 | Komentari (0) | Isprintaj | #