petak, 19.05.2006.

Ljubavne SMS poruke ...

Nekom je tesko dignut 100 kila, nekom je tesko kopat kuruzu, nekom je tesko ujutro se budit, a tebi je tesko nazvat moj broj. Zasto?


Nemoj me voljeti mnogo. Voli me malo, ali zauvijek.


Nezdravo, neshvatljivo, potpuno, nezamislivo, nemoguce, nenormalno, ludo, carobno, cudno, krajnje, neodoljivo, famozno, iskreno mi nedostajes!!!


Nije mi zao sto mi lazes, zao mi je sto mislis da ti vjerujem!!!!


Nikada nemoj odlaziti, ako imas razloga ostati. Znamo sto jesmo, a ne znamo sto mozemo biti.


Nikada te se necu sjecati, jer te nikada necu zaboraviti!!!


Nisam ja ona koja misli na tebe vec si ti onaj koji mi dolazi u mislima.


Nista u zivotu tako ne boli, kao kada srce uzalud voli.


Nocas kad zaspis poslat cu andjele da te cuvaju. Doci cu u tvoje snove, njezno te poljubiti i sanjati pored tebe... Volim te andjele moj.


Nocas sam sanjala andjela kako ljubi moje usne na kisi, nocas sam se vidjela u zagrljaju daleko odavdje, nocas sam sanjala TEBE!

| 10:55 | Komentari (0) | Isprintaj | #