subota, 20.05.2006.

Ljubavne SMS poruke ...

Nocas za tebe stihove pisem, nocas za tebe zvijezde brojim, dopusti da te poljupcem uspavam dopusti da ti kazem koliko te volim.


Od sveg na svijetu tom ti si najvredniji i sve sto zelim to si ti, na svijetu tom nista mi ne treba, sve sto zelim to si ti!!!!


Odapela si ljubavne strijele, pogodila si srce moje, sada sam dozivotno zarobljenik ljubavi tvoje!!!


Okreni se, vidjet ces u mom oku suzu koja te moli da ostanes, sacekaj, vidjet ces ruke koje se pruzaju tebi da te zagrle, slusaj, to moje srce lupa za tobom...


Osjecas li poljupce mojih usana, dodir moje ruke, vidis li sto mi radis, zaspim s tobom, s tobom se budim, sto se sa mnom dogadja, i ja se cudim.


Otkad te nema, sve mi je isto, samo sto sunce slabije grije. Noci su tuzne, bolesne, tihe, ni zvijezda nema kao prije.


Otvori mi vrata svoga srca, pusti me unutra i nedaj mi nikad da izadjem.


Ovo su dvije stvari koje najvise zelim na svijetu; ruzu i tebe, ruzu za tebe i tebe za mene.


Ovog trena voljela bih da si tu i da zaspim na tvom toplom ramenu. I sto god kazu, ti znas da cu ja uvijek zivjeti samo za nas.


Ovom ti porukom saljem malog ANDJELA. Nocas ce te cuvati od ruznih snova, a kad svane sjest ce ti na rame i cuvati te od svega ruznoga sto nosi dan...

| 11:04 | Komentari (0) | Isprintaj | #