nedjelja, 21.05.2006.

Ljubavne SMS poruke ...

Padaju zvijezde. Pomisli zelju koju vec dugo krijes u sebi. Njezno me takni usnama svojim i sve ce se zelje ostvarit tebi.


Pisem ti ovu poruku, NE ZA USPOMENU, jer ona blijedi, NE ZA SJECANJE, jer ono nestaje, VEC ZA LJUBAV KOJA NIKAD NE PRESTAJE!


Pogledaj se u ogledalo i vidjet ces kako izgledaju moji snovi!


Pogledom pratit cu te, dodirom hrabrit cu te, zagrljajem branit cu te, poljupcima hranit cu te, suzama tjesit cu te, zauvijek VOLJET CU TE ! ! ! ! ! ! !


Poljubac je nista, Voljeti je sve, Ljubiti svako moze, a voljeti ne.


Ponekad mi toliko lutas mislima pa se pitam kako te noge ne zabole.


Porukica ova nek te razveseli, pise ti je netko tko te mnogo zeli! Zelim te vise nego bi dusa htjela, jer sad se volimo samo preko mobitela!


Poslala sam nocas andjela da te cuva, andjeo mi se ubrzo vratio, i rekao da andjeli ne cuvaju andjele.


Poslije tebe, ja vise nemam dusu, TI si ju odnio. Poslije tebe ja vise nemam srce, TI si ga slomio. Poslije tebe ja ne postojim, Ti si me ubio!


Postoji li na svijetu nesto tako dobro kao sto smo mi??

| 14:45 | Komentari (2) | Isprintaj | #