petak, 26.05.2006.

Ljubavne SMS poruke ...

Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteze doci, ali bas zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepsa i najsjajnija!


Ti si meni sve osjecam, jos uvijek tebi ja pripadam, jos uvijek cekam te, da vratis se, da te opet ljubim...


Ti si mi sve sto imam, volim te srcem svim, ti si mi sve sto snivam, zbog tebe postojim!!!


Ti si najvece blago ovoga svijeta, a ja sam najbogatiji na svijetu, jer si pored mene.


Ti si slag u mojoj kavi, ti si ljesnjak u mojoj cokoladi, ti si zvijezda na mojoj stazi, reci mi da me volis, reci mi da me trebas.


Ti si suza u mom oku, ti si zivot koji zivim, ti si onaj sto postoji, da se samo njemu divim.


Ti si svjetlost u tami zivota, ti si u mojoj glazbi jedina nota, ti si beskrajna tema za moje sne, ti si moj zivot i moje sve!


Ti, za mene si ti, jedino ti u meni vatre palis. daj, zaboravi sve, i dodji sto prije, jer tako ludo volim te!


Tisucu rijeci je previse, jedna je premalo, ali dvije rijeci govore sve: VOLIM TE.


Tko da me ljubi? Kad srce moje samo tebi Ljubav nudi. Sto je to Ljubav, reci mi samo. Vatra sto gori jedan cas il ima nade jos za nas ?

| 17:14 | Komentari (0) | Isprintaj | #