petak, 26.05.2006.

"R'n'R JE ŽIVOT MOJ" CORNER dio 5!

Od sada direktne linkove do R'n'R-ovih kornera možete pronaći sa desne strane.. Obvezno prostudirajte zaključke mudrog i oštrog Rock 'n' Rolla.... Vrijedi, u svakome slučaju!

Sa malim (opravdanim) zakašnjenjem evo mene opet pored vas, pred vama je "EXTRA CORNER 5" a tema je mislim izuzetno zanimljiva i vjerujem izazvat će dosta, možda i burnih komentara, naslov PETICE je "MOŽE LI SE BEZ LJEPOTE ?". a da ostanem na tom putu za slijedeći tjedan najavljujem "O NEVINOSTI i (da prostiš) KURVANJU." Još jednom, glavnom i odgovornom na ovom blogu kao i svima vama koji prate ovaj moj serijal o "ŽENAMA", isprika zbog kašnjenja i ne zaboravite "KOJI PUTA JE SLAĐE KAD SE DULJE ČEKA", pozdrav svima od "R`n`R je život moj"

Z mene, jedna od najtužnijih izjava jedne od najljepših i najpoželjnijih žena prošlog stoljeća Brigitte Bardot glasi :
"Nisam se bacila sa balkona samo zato što sam znala da bi me fotografirali i mrtvu."

"Uvijek sam bolje izgledala u ležećem položaju" Jerry Hall

"Siromašna ljepotica ima puno više ljubavnika nego muževa"

"Ljubav je najveći i najbolji uljepšivać" EKM

"Ljubav sagrađena na ljepoti, kao i ljepota brzo umire."

"Velika je zabluda da ljepota podrazumijeva i dobrotu." EKM

"Koliko mi vremena treba za uređivanje kose ? neznam, nikad nisam tamo gdje je uređuju," Dolly Parton

"Jedem ako sam depresivna i jedem ako sam sretna. Kada se nemogu odlučiti jesam li depresivna ili sretna, jedem dok o tome odlućujem." Oprah Winfrey

"Imam sve što sam imala i prije dvadeset godina , samo je to sad malo niže." Gypsi Rose Lee

"Život je zaista jako težak. Ako ne izgledate dobro, muškarci nisu ljubazni s vama, a ako izgledate dobro onda sa vama nisu ljubazne žene." Agatha Christie

"Jabuka dnevno drži lječnika podalje...a luk - sve ostale" grafit

"Znala sam da sa ustima koja imam moram postati zvijezda." Barbra Streisand

"Stigla sam na kalendar, ali nikad na vrijeme." Marilyn Monroe

"Sa ljepotom je problem u tome što se rađate bogati a onda sa godinama postajete sve siromašniji." Joan Collins

"Prosjećna bi djevojka radije bila lijepa nego pametna jer ona zna da prosječan muškarac puno bolje vidi nego misli."
Iz "Ladies Home Journal"

Da ne prekinem tradiciju na kraju jedna mudrica meni najdraža : "JEDITE, JEBITE SE, PIJTE I ŽENITE SE ....JER
VEĆ SUTRA MOŽDA ĆEMO SVI BITI RADIOAKTIVNI."

| 17:26 | Komentari (13) | Isprintaj | #