nedjelja, 28.05.2006.

Ostavljeni? Vrijeme je za feštu...!!!

Tjedan dana plakanja, potrošenih dvadesetak paketa papirnatih maramica, pojedeno gotovo kilogram čokolade i potrošeno gomilu impulsa na SMS-poruke za jadanje najboljim prijateljima. No, sada je dosta. Život ide dalje i pravi je trenutak da pogledaš i pozitivnu stranu cijele priče. Sumnjičavost i misao da u svemu tome nema nijedne svijetle točke? Potrebno je samo zaviriti u prošlost i onda pogledati oko sebe. Za početak izbaci crne misli...

«VRATITI ĆE SE!»
Možda i hoće. Ali tvoje vrijeme je predragocjeno da potrošiš na čekanje.

«JA NIŠTA NE VRIJEDIM!»
Ako si ostavljen, to ne znači da si bezvrijedna osoba. Čini se da je prije on taj kojem je primjeren taj opis.

«NOVA LJUBAV BOLJA JE OD MENE!»
... Ili «lošija» od mene». Nova ljubav (njezina/njegova) potpuno nova priča i nema nikakve veze s tobom: posve je beskorisno uspoređivati ono što je bilo s onim što je sada.

«MALO SAM PREBRZO ZABORAVLJEN/A!»
Možda nije bilo tolike vezanosti za tebe ili je u novoj osobi pronađena ljubav svoga života. Događa se: i tu ne možeš ništa!

«VIŠE NE VJERUJEM U LJUBAV!»
Ovo je prava glupost! Ništa nije izgubljeno: imat ćeš još bezbroj prilika da zaboraviš na svoje trenutno razočaranje.

Toliko o nekim iskustvima i odgovorima na često postavljena pitanja i to samome sebi. Otišao/la je i što sada, neke stvari se ne mogu spriječiti i osjećaji se ne mogu forsirati. Vrijeme je za feštu, za prijatelje, za uživanje, učini ono što si uvijek htio sa sobom a u vezi nisi mogao/la... Otvori šampanjac - It's PARTY TIME!!!!!!!!!! smokin
Na kraju, jedan vic za oraspoloživanje, poneki lijepi sms i jedna pjesmica...
--
Imao čovjek ogromnu onu stvar i zbog mnogo problema raspitivao se svuda po svijetu ima li nekog tko mu može pomoći i smanjiti njegov problem. Kaže njemu jedna gatara da ode u tu i tu močvaru i nađe jednu čarobnu žabu. Nju mora pitati hoće li se udati za njega ili ne. Ako ona kaže "ne", problem će se riješiti... Ode on, nađe žabu, zaprosi je i ona mu reče NE!
Pogleda on, stvarno se smanjio ali samo za 10 cm. Upita on nju ponovo.
Opet žaba odgovori NE! Sad - već je malo bolje - samo 30 cm, ali bilo bi idealno još 10 cm manje i on ode i upita je po treći put: "Pa dobro žabo zašto si takva? Udaj se za mene!" A žaba će: "Ma rekla sam ti već: NE, NE i NE!"
--
Traze se najljepse okice, bez dokumenata su presle granicu prijateljstva, bez dozvole ukrale moje srce. Posljednji put vidjene u mojim snovima.

Trazi mi zivot, tebi cu ga dati, trazi da umrem i srce ce stati, al nikad ne trazi da odes od mene, jer umjesto krvi teces mi kroz vene...

Trazila sam neke druge oci ljepse nego sto su tvoje, ali kako da ih nadjem kad takve oci ne postoje!!!!!!
--
U DVOJE

Sanjajmo…
slušajući šapat kiše
u dugim noćnim satima
Sanjajmo…
to nama tako dobro ide
bolje nego drugima
Sanjaj me…
da ti kradem usne svojima
ljubim osmijeh osmijehom
Sanjam te…
da mi mrsiš kosu prstima
miluješ me pogledom
Sanjajmo…
jer, što nam još preostaje
Sanjajmo…
to nam tako dobro ide
u dvoje

/Toliko od mene za danas, uživajte u lijenoj nedjelji/
-Josip-

| 10:54 | Komentari (10) | Isprintaj | #