utorak, 30.05.2006.

Bezuvjetna ljubav...

Ljubav je tako divna...predivna. Da li postoji bilo koji drugi osjećaj koji može biti ljepši, prožetiji ili potpuniji od ljubavi. Ali da bi osjećaj ljubavi bio upravo takav ljubav mora biti oslobođena od svega. Mora biti neuvjetovana i potpuno oslobođena svih drugih skrivenih osjećaja, naprosto mora biti čista. Ako tako volimo ili ako tako vole nas - to je doista ljubav. Da li tako volimo i da li itko tako voli nas? Doista, duboko se upitajmo! Ljubav za koju mi mislimo da ona to jeste ponekad nije takva. U nju ili kroz nju su utkani mnogi drugi osjećaji, mnoge skrivena ili jasna uvjetovanja. Npr. - "beskrajno te volim, zato što mi činiš dobro, što paziš na mene, što mi kuhaš i spremaš...što brineš o meni". Da, i to je ljubav ali nije bezuvjetna već uvjetovana. Što bi bilo kada ne bi kuhali, spremali i brinuli? Da li bi takva ljubav ostala beskrajna ili bi se možda pretvorila u nešto drugo? Možda u osvetu ili u mržnju, ili u nešto drugo...!
Mislite li da Vi možete voljeti bezuvjetno, bez ikakvih očekivanja. Bojite li se voljeti beskrajno i bezuvjetno. Jer, možda si mislite; "Što će biti ako se se sva (sav) beskrajno predam? Što ako ta neuvjetovanost ne bude prepoznata, i kako će mi biti ako budem iskorištena, izmanipulirana ili bilo što drugo, što će mi nanijeti bol? Vidite li..... zar već ovo nije uvjetovana ljubav? Što bi se desilo kada ne biste ispunili partnerova ili recimo roditeljska očekivanja. Oni vas uvjetuju, vi morate biti onakvi kako oni žele i kako njima odgovara, jer ako nije tako oni će učiniti sve da vas prisile na to. A služe se mnogim oružjima. Od ucjene, pritisaka, osvete, bolesti i mnogih drugih načina do šutnje koja vas ubija i zahlađenja odnosa koja vas razdire. A zašto sve to. Iz vrlo jednostavnog razloga - u ovom slučaju ljubav je uvjetovan. Ona jest takva, topla, nježna i krasna dok vi ispunjavate očekivanja - ona je uvjetovana. Ali čim to nije tako, budite sigurni ona će doći u pitanje kad tad! Ljubav je ljubav dok je ljubav. Čim to prestane biti, ona je nešto drugo. Nešto što smo se na neki čudesan način dogovorili da bude. Uključimo li bilo što osim srca to više nije čista ljubav. A malo je čiste ljubavi! Možda se i nećete složiti samnom a to mi i nije cilj. Želio bih da razmislite o tome. Želio bih da preispitate svoj život. Da pokušate osjetiti u svome vlastitom srcu ljubav vaše okoline prema vama. Ako je ona bezazleno čista, budite presretni. Ako nije......mijenjajte nešto, i vi imate pravo na život. A život se živi samo kada je prisutna ljubav......ostalo je patnja!

Još poneki vic, poneka poruka i pjesmica, i to je to za danas:

-------
Mladi playboy bio na krstarenju prekooceanskim brodom. Brod je doživio brodolom i playboy se našao na pustom otoku sam sa šest prekrasnih djevojaka. Bio je presretan. Ali nakon nekoliko mjeseci se zamorio i morao je u sve uvesti nekog reda. Odredio je da ga svaka djevojka može imati jedan dan u tjednu, a u nedjelju će biti slobodan. Uskoro mu je i to postalo prezamorno i žudio je za nekim tko bi preuzeo dio posla. Nakon godinu dana na otoku se našao još jedan brodolomac. Dugo su ga liječili. Kad se napokon probudio brodolomac pogledom punim pohote odmjeri playboya.
- Sranje! Odu i moje nedjelje...

Kako peder skida prezervativ nakon seksa? Prdne!

Zašto neki muškarci postaju pederi? Zato što im lakše ulazi u dupe nego u glavu!

- Dragi mislim da sam trudan.
- Zašto misliš, ljubavi.
- Kasni mi stolica sedam dana.
-------
Traze se najljepse okice, bez dokumenata su presle granicu prijateljstva, bez dozvole ukrale moje srce. Posljednji put vidjene u mojim snovima.


Trazi mi zivot, tebi cu ga dati, trazi da umrem i srce ce stati, al nikad ne trazi da odes od mene, jer umjesto krvi teces mi kroz vene...


Trazila sam neke druge oci ljepse nego sto su tvoje, ali kako da ih nadjem kad takve oci ne postoje!!!!!!
-------

Znamen ljubavi

Pod mjesečinom zlatnom
okupanom morem
čujem svoje ime, vjetar me zove
U noći bez kraja
prepunoj strasti
posljednji strah i sumnja će pasti
U okovima sreće
u ljubavnoj vatri
na jedan trenutak vrijeme će stati
Ostat će samo
tek crveni plamen
da zauvijek bude ljubavi znamen

Pozdrav i pusa, Josip...

| 16:47 | Komentari (2) | Isprintaj | #