srijeda, 31.05.2006.

Budi to što jesi!!!!

Hmm, danas mi se nešto stvarno čudno desilo, doduše ne samo danas, pa sam razmislio da bi mogao napisati ponešto o sličnoj temi.. o tzv. prevarantima, mutikašama i nadasve prevrtljivcima. Možda će se netko prepoznati, no nadam se da će mu neke stvari biti jasnije..

Ako zavaraš čitav svijet i sve svoje prijatelje i sve svoje najbliže, i ako uspiješ sebe prikazati boljim nego što jesi, i ako uspiješ biti dobar glumac na pozornici života, možda ćeš pomisliti da si uspio, ali – sve ti je uzalud, ako sebi ne možeš pogledati u oči, i ako u sebi, nakon svega, nemaš spokojni mir. Ti možeš misliti da si netko, ti možeš sebe podići u nebesa, ti možeš misliti da si slavan i da si važan, ali kada ostaneš sam sa sobom, sve zavjese će pasti i ostat ćeš gol pred samim sobom. Kako ćeš zavarati sebe, mali čovjeće? Kako?
Ako si pomiren sa sobom i ako znaš tko si, ništa ti više nije potrebno. Ne moraš se truditi da budeš bolji, ne moraš se uljepšavati ni na koji način. Ti znaš tko si i Bog i duša u tebi su potpuno slobodni da te prikažu onakvim kakav doista jesi. Na kraju krajeva, kad malo bolje razmisliš, čemu da budeš ono što nisi? Kako ćeš živjeti tuđi život, kako ćeš misliti nečije tuđe misli ili osjećati neke tuđe osjećaje. Ti si originalan u ovom svijetu i budi to što jesi. Osjećaj, misli i čini ono što ti misliš da je dobro. A kao nagradu svoga činjenja ćeš imati mir ili nemir, ovisi o tome da li si činio iz sebe ili iz nečega drugoga. Ništa nije jednostavnije i lakše nego da budeš što jesi. To je tvoja priroda, tu se osjećaš kod kuće, tu je mir, tu imaš potpunu slobodu kao što ju ima ptica u zraku. Zar je ne želiš o mali čovjeće? Nikada sebe nećeš moći izraziti u nečemu što nisi. I ako jednoga dana osjetiš bol u duši i patnju u srcu, prisjeti se… pokušao su prevariti samog sebe, i Boga u sebi…. a to je naprosto nemoguće!
I ako ti se tako nešto dogodi u životu, znaj da još nije kasno za tebe. Ti si jedan od onih sretnika koji može osjećati bol duše i to je za tebe veliki dar. Ta bol je sila koja će te pokrenuti i koja će ti dati novu snagu da se vratiš svojoj pravoj prirodi. I budi beskrajno zahvalan na tome, jer znaj da te Bog voli i da ti je dao novu priliku.
Toliko, malo filozofski, nadam se da navedena osoba to čita, nadam se da je pomoglo barem malo...

Na kraju, zna se ...

---
Vozi se stariji gospodin u autobusu, kad na jednoj stanici uđe mladi punker sa narančastom, zelenom i žutom kosom. Poslije nekog vremena, mladić skuži da starac bulji u njega, pa ga pita:
Punker: "Što je stari, što ti nikad nisi učinio nešto divlje kad si bio mlad?"
Starac: "Aha, jednom sam pojebao papigu, baš se pitam ako si mi sin..."

Vidjela baba djevojke gdje bacaju kondome.
Pitaju djevojke babu: - Što je baba k'o da se ti nisi jebala.
- Jesam djeco, ali mu nisam kožu skidala.
---

Trenutak je dovoljan da se upozna, trenutak je dovoljan da se zavoli. Ali samo trenutak moze razoriti sve sto je trenutak uspio stvoriti.


Tvoj osmjeh stoji kao sunce. Tvoj pogled pogadja me u srce. Tvoje oci mi nocu nedaju mira, a tvoj poljubac me u dusu dira!


Tvoja ljubav je kao potok sto iz raja tece, zbog tebe je moj zivot pun srece. Saljem ti poljubac sladji od meda, ti si ono sto meni u zivotu treba!
---

ODA LJUBAVI

Lije proljetna kiša,
Sivo i teško je sve,
A u mome srcu sunce
Jer ono ima tebe.

Nevažne su kiše,
Nevažni su ljudi
Dok ta ljubav raste
Dok se sreća budi.

Ne treba mi ništa,
Ni hrana ni piće,
Zrak što ga dišem,
Dok ljubav u srcu sviće.

Nije čak ni važno
Što će dalje biti.
Ljubav, samo ljubav,
Važno je samo ljubav osjetiti.

| 17:53 | Komentari (10) | Isprintaj | #