četvrtak, 10.08.2006.

Samopouzdanje s maskom...

Posotoji jedna Shakespeareova rečenica "Život je pozornica, a ljudi su samo glumci koji se pojavljuju na sceni, igraju određene uloge i silaze sa scene"

Svatko od nas cijeli život igra određenu ulogu. Često igramo po jednom scenariju koji sami i ne želimo, već po onom za koji mislimo da će zadovoljiti cijelu našu okolinu.

Vrlo često ne dopuštamo čak ni našim najbližima da nas vide onakvima kakvima stvarno jesmo. Bojimo se da ćemo ih kao takvi razočarati ili da se nećemo dopasti ako pokažemo svoje istinsko lice. No, takvi, većinom rijetki, događaji kada se pojavimo, bez ikakve maske, ostavljaju tragove. Tragove na nama, ali sigurno i u odnosima s osobama pred kojima smo se razotkrili. Raste nam samopouzdanje, javlja se onaj unutarnji osjećaj zadovoljstva i sreće, jer napokon imamo priliku biti svoji. Odnos s drugima tako se poboljšava u velikoj mjeri, jer ako nas netko vidi kada smo najiskreniji i prihvati nas, znamo da se u takvu osobu zaista možemo pouzdati.

Iznenadit ćete se sigurno osjećajem smirenosti i vrijednosti koja će porasti u vama, kada se osjetite dovoljno sigurnima da zavirite duboko u dušu i podijelite taj osjećaj s najbližima.
Čini se vrlo teško, no trebali bi češće skupiti hrabrosti i otvarati svoje srce. Prilika ima stvarno mnogo i ljudi koji su spremni prihvatiti nas, samo je potrebno imati dovoljno hrabrosti za takvu vrstu intimnosti.

Veza je u tome, što češće pokazujete pravog sebe veće vam je samopouzdanje, a baš samopouzdanje je potrebno da bi ste se otvorili. Kada pustite nekoga da zakorači u vaš najintimniji prostor i vidi skrivene kutove, za koje ste do sada znali samo vi, dajete mu neprocijenjivi dar, sebe, zauzvrat ćete dobiti još vrijedniji dar, prostor u srcu te osobe koji će se očitovati kroz potporu, ljubav, dobru volju i koji će u tom srcu ostati zauvijek..

pjesmica...

Želja
Ti budi moja luka
tek moj sjen
što me uvijek prati
Ti budi moja snaga
moje riječi utjehe
tek prošaputane
Ti budi moj život
i Ti budi moja nada
da još uvijek
negdje ima netko
'ko zna
'ko vidi

Ja nisam jak
iako kažu
Ja nisam zao
iako pričaju
tek bojažljiv
tek samo tvoj
uzmi me

Spreman sam
na vode tvoje
da se prospu po meni
ja spreman sam da
tvoji izvori gase
žedne brazde zemlje moje

Povedi me
da budem tvoj
ja čekah te...

-Josip-

| 11:01 | Komentari (4) | Isprintaj | #